Publisert av: pertm | 20/05/2014

FreeOrion

Et spill jeg likte en gang i tiden var Master of Orion og Mater of Orion 2, vel det var et spill til i serien men det var utrolig dårlig. Ut i fra det ble FreeOrion startet, vel utviklingen har vært veldig treg der, men nå ser det ut til at det har blitt bedre så jeg prøvde på maks av stjerner, det er 5000, selv da innkluderer det de stjernesystemr uten noen stjerner og svarte hull

Stor galakse etter omlag 200 runder

Stor galakse etter omlag 200 runder

Etter mer enn 200 runder starter jeg å nærme meg slutten på tech treet. Jeg har ikke sett noe til de 4 AI ene som skal være i spillet, det røde som er der er space monstre som det er ganske mye av

Legg igjen en kommentar

Kategorier

