Publisert av: pertm | 27/03/2014

Det har kommet en ny utgave som forandret mye hvordan hus og tjenester fungerte. Før måtte folkene ha tilgang til nok tjenester for å være fornøyde. Nå har husene i utgangspunktet lavere antall innbyggere. Det har også blitt tilgjengelig 3 nye monumenter som har gjort at prisene er helt vilt høye. Jeg drar fordel av det ved å selge så mye jeg kan og har bygd en flere store skip og deler til disse.

Jeg har startet med å bygge på en medium øy med druer og har nå endelig fullført mine 2 kjeder for vin produksjon. Jeg har nå 6 tønne produsenter(Cooperage), 14 vingårder og 8 vinpressere (Winepress). Nå har jeg også avslørt hele den øya. Hva finner jeg jo nå fant jeg en stor drue øy. Så jeg kommer til å forlate denne og bygge på den nye øya, men for å gjøre det må jeg gjøre et par ting. For å bygge 2 kjeder for vin trenger jeg omtrent 2000 glass. Jeg trenger en del av andre ting også men det er glass som er problemet fordi det produseres utrolig sent og pga. de høye prisene. Det koster litt mer enn 5 000 å produsere men for å kjøpe det må en ut med ofte 25 000 eller mer.

2 Kjeder for vinproduksjon, jern er prdousert på en annen øy

2 Kjeder for vinproduksjon, jern er prdousert på en annen øy

Noe annet litt morsomt er at på øya der jeg produserer vin fikk jeg nå 2 lumberjacks ved siden av hverandre, noe en normalt ikke får når begge er på 100%, men her er trærne så tette  at det går

2 lumber jack ved siden av hverandre fortsatt på 100%

2 lumber jack ved siden av hverandre fortsatt på 100%

 

Stor øy der vin kan produseres

Stor øy der vin kan produseres

Jeg har også kjøpt meg den første plassen til en ekstra øy som er der jeg produserer vin. Nå hadde jeg flaks i dag fant en ny øy med druer som er stor med greie produksjons muligheter og hele 9 vann. Jeg har den medium korn øya fortsatt og tenker at den forsvinner nå. Jeg får heller øke korn produksjonen på den store selv om nå hardet blitt produsert alt for mye korn og jeg selger mye.

Legg igjen en kommentar

Kategorier

