Publisert av: pertm | 18/03/2014

Anno Online Jakten på nye øyer

Planen nå er å finne en stor ny øy helst med druer eller honing, men jeg kan også tenke meg en stor herb øy. Det er mer tvilsom at jeg vil forlate min hemp øy siden den har en full verktøy produksjon kjede der. På sikt tenker jeg å få 7 øyer. Ut over de 5 en kan få så kan en kjøpe plasser til 4 til. Jeg er usikker på om jeg kommer til å bruke penger på det men å få rubiner til den 6te øya trenger jeg være så vanskelig å få til en 7ende øy er jeg litt usikker på. Det kan være jeg bruker penger for rubiner men jeg er ikke sikker på det. For å ekspandere trenger jeg øyer med honning og druer. Det hadde vært fint med en øy for epler også men ikke nødvendig.

Finner jeg en stor øy der jeg kan gro druer eller noe annet blir nok denne fjernet.

Øyer jeg har

Øyer jeg har

Her er bilde over hvordan det ser ut i New Port nå det har vokst mye siden starten

Nåværende situasjon

Nåværende situasjon

Det er nå 1480 adlige 40 i hvert hus jeg vil ikke få flere før jeg har produksjon av steik, druer og lysestaker i orden.

Innbyggere fordelt på nivåer

Innbyggere fordelt på nivåer

Hvor mange hus kan jeg oppgradere

Hvor mange hus kan jeg oppgradere

 

Legg igjen en kommentar

Kategorier

