Publisert av: pertm | 14/03/2014

Anno Online nye øyer for hemp og for urter

Jeg ser at det blir litt blanding av engelsk og norsk her men siden jeg spiller spillet på engelsk er det ikke til å unngå.

Jeg finner det og oppgraderer en del hus til neste nivå som er handelsmenn, der trenger de også øl, krydder, bøker og flere andre ting. Krydder og indigo kan jeg ikke gro selv, det må kjøpes fra Northburgh som er en NPC, jeg kan også kjøpe fra andre spillere men det er dyrere. Det samme er for silke, men det kommer inn i spillet mye senere. Så snart jeg får bygget en pir og handels varehus så kan jeg selge til andre spillere, har jeg også et handelsskip kan jeg starte å kjøpe fra andre også. For øl så trengs urter og korn. Urter må jeg finne på en annen øy, mens korn får jeg fra hvete gårdene mine så jeg trenger noen flere av disse slik at ikke brød produksjonen skal lide. Jeg trenger også å lage verktøy til det trengs jern og kull.

Øy med bygg for urter

Øy med bygg for urter

Jeg finner også en medium hemp øy og tar den istendenfor den første jeg hadde. Jeg tapper litt på det men jeg får bedre plass til å bygge på.

Mye plass er brukt til produksjon

Mye plass er brukt til produksjon

Byen min har utvidet seg en del fra starten en stor del er brukt for korn som tar stor plass. Så jeg bestemmer meg for å flytte korn produksjonen til en annen korn øy jeg fant. Den er medium størrelse så det er plass til en del der. Etter hvert tenker jeg all produksjons bygninger vil bli flyttet vekk for å gi mer plass til folk. Eneste unntaket er nok fiskere og ferskvanns områder som ikke er så veldig effektive til hus. Ferskvanns Jeg har også startet med å bygge biblioteket som er en utrolig dyr bygning det koster å bare ha den der

Legg igjen en kommentar

Kategorier

